nuffnang

Khamis, 7 April 2011

Rakan - Pengusaha Kedai Pancing

Memandangkan tiada aktiviti memancing buat masa ini kerana keadaan cuaca yang tidak mengizinkan maka saya mengubah artikel berkenaan memancing kepada yang berkaitan juga dengan aktiviti memancing iaitu Rakan Pengusaha Kedai Pancing.

Kedai pancing yang saya perkenalkan adalah terletak di Bandaraya Alor Setar yang mana menjadi tumpuan pemancing disekitar Bandaraya ini. Kedai Pancing tersebut adalah dan terletak di :- WENG CHUAN TACKLES SPORT, NO. 16, JALAN SUNGAI KOROK, KOMPLEKS SUKAN HIJAU KUNING, 05400, ALOR SETAR, KEDAH. Tel/Fax : 04 - 7712828 / 016-2269828. Perniagaan dijalankan oleh Saudara Ah Siong. Harga yang ditawarkan sangat berpatutan dan pada pandangan saya yang telah lama berurusan dengan beliau harga barangan memancing dikedai beliau lebih murah dari kedai lain disekitar Alor Setar.

Barangan memancing yang dijual dikedai beliau adalah dari kategori yang berjenama hingga kekategori biasa. Selain dari itu kedai beliau telah dilantik sebagai service centre bagi jenama SHIMANO. Pemancing yang menggunakan peralatan jenama itu bolehlah menghantar kekili untuk dibaiki atau diservice oleh beliau. Dipaparkan gambar-gambar kedai dan peralatan dalam kedai beliau.


6 ulasan:

  1. Badrol Hasni Abdullah Sani12 April 2011 11:05 PTG

    Pergghhh..!! Saudara Ali...TAHNIAH..blog semakin meriah dengan lagu ROCK KAPAK yg yg menusuk kalbu..!!!! BEST...!!!!

    BalasPadam
  2. Bard....ye ke rock kapak...aku ingat rock jiwang2..he...he...adang bln 12 nuuu...

    BalasPadam
  3. Kalau boleh gostan masa....aku nak reverse pi tahun 1990....banyak boleh repair

    BalasPadam
  4. TN...Kalau Lori ke...bas ke...keretapi ke...dapat la kita gostan...hmmmm saya pun rasa macam tu juga kadang2. Kalau dapat gostan macam hang kata saya nak mancing puas-puas. Dulu masa tu kami main-main sahaja mancing. Habih2 jauh Pulau Jarak. Kalau nak repair mesin banyak kedai ada sekarang...ha...ha...ha...

    BalasPadam
  5. tak der fb ke kedai nie...ader kan senag leh tgok barang mcm kedai kemayan tu..

    BalasPadam

Sila Komen Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...